kongsi idea. Powered by Blogger.

post baru

Labels

Followers

Total Pageviews

Wednesday, September 28, 2011

Side Income Cara Saya


      Hari ini saya nak berkongsi serba sedikit apa yang telah lakukan untuk saya menambah serba sedikit wang belanja saya..Apa yang saya ingin ceritakan ini bkan MLM atau pun skim cepat kaya yang mana kita tak perlu membuat apa - apa tanpa berkerja..Ini juga bukan log in mendapat seratus..Tetapi bissnes ini diberi nama KELAB JUTAWAN..Ianya merupakan satu bissnes internet ataupun affiliate marketing.


     Dalam Kelab Jutawan ni,Saudara Sujairi Saidali (pemilik) akan berkongsi dengan anda segala pengalaman beliau dalam internet marketing atau bisnes online ni yang membolehkan beliau menjana RM37,000 hanya dalam 3 bulan. Malah,dia akan berkongsi segala tips-tips dan cara-cara untuk membuat duit melalui internet ni. Seperti mana yang kita ketahui, kalau nak berbisnes, mestilah perlukan modal kan,jadi tak salah kalau saudara Sujairi Saidali kenekan sedikit bayaran.Kalau kira,bayaran ini memang sangat murah jika dibandingkan dengan pulangan yang bakal kita dapat.

        Malahan,sebagai ahli kelab,saudara Sujairi akan selalu juga  menghantar emel follow-up bagi memberi tunjuk ajar kepada ahli kelab.

       Setelah join kelab ni sebulan lebih,memang saya berasa sangat puas hati,dahla duit masuk tiap2 minggu. Nak kata sampai tahap jutawan tu takdelah kan. Tapi, at least bolehla wat belanja harian,jalan2,shopping ke..Lagi best,setiap hari jumaat,pembayaran pendapatan kita dibuat. Jadi,tak perlu nak tunggu sampai sebulan seperti sesetengah perniagaan internet yang hanya bayar sebulan sekali.

      Mungkin sudah ramai yang memdengar tetang pogram ini..Dan juga banyak juga kita terbaca tentang komen - komen yang negatif tentang kelab ini.Tetapi kita tak kan tahu perkara yang sebenarnya jikalau bukan kita sendiri pernah lalukan??
Tak salah pun kalau kita cuba sesuatu perkara.
Dalam bissnes mana yang tidak mempunyai risiko?
Jutawan mana yang tak ambik risiko?
Sesuatu itu tak kan berjaya kalau kita sendiri tak berani melakukannya..

     Personally, saya memang rasa rugi, nak tahu sebab ape??? Sebabnya, saya lambat tahu pasal kelab ni,kalaulah saya tahu awal2 lagi,memang best..huhu..Memang nasib saya lah lambat tahu pasal kelab ini.

   Kepada sesiapa yang rasa berminat untuk mengetahui tentang pogram ini. Klik la di web ini ----->http://view.my/2322
disana anda akan terlihat testimoni ataupun komen - komen mereka yang telah berjaya.Sila lah daftar kat situ sekiranya anda ingin mencari duit poket ekstra.Lagi - lagi student macam saya ini.Nak buat part time memang tak ada masa.Join lah sekiranya anda rasa kelab ini dapat membantu anda.Sesuatu yang impian tidak akan tercapai selagi tiada usaha.Allah akan membantu umatnya yang berusaha.Insyaallah.....

Selamat Mencuba..:)

Si miskin punyai cita - cita,
Impian sama antara mereka,
Hasrat jadi kaya sekelip mata,
Apakah daya tiada usaha..


0 comments

Post a Comment

klik la bawah ni.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...